paulinajonsson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Chagger- Min vän!

Av P J - 30 januari 2010 17:54

   Dumt första inlägg , men whatever!

 

Chagger,

"You'll be famous as you are,famous as my star."


 

29/1-2010

Min vän,min ängel,min kompis,min diamant,min prins,min älskling.

Jag kan inte fatta att du har lämnat oss, du var den,dom,det, ALLT!

Men himlen ville ha tillbaka sin finaste ängel!

När du kom till oss var det som om den sista pusselbiten föll på plats,

du fyllde direkt ut en stor plats i mitt hjärta.

Nu när du är borta är mitt hjärta nästan tomt!

Du var den häst alla kunde rida, helt okomplicerad och skitgo, du kunde vara en snäll knattehäst när det behövdes och en bra läromästare om det var det som gällde !  

Det som hände var en olycka det vet alla, men det spelar ingen roll, jag kan inte förneka att jag känner rent hat mot hästen som sparkade dig, jag bryr mej inte vad andra tycker för hur som helst så har den hästen tagit dej ifrån mej och ingen kan göra det ojort!

Jag önskar att jag kan spola tillbaka tiden och släppa in hästarna 10 minuter tidigare för då hade inget av det här hänt!

10 minuter , så kort tid men med så mycket händelser.

Du bar alltid ditt huvud högt och det var ingen som kunde bli sur eller rädd för dej, du gjorde inte en fluga förnär!

I mina ögon var du alltid fin oavsett vad som hände!

Hoppa , det älskade du , du kände att det här kan jag och så körde du ditt rejs!

Km i hopp , alla klubbtävlingar, allt, du hade skitkul!

Jag kommer speciellt ihåg hoppgruppen, när jag fick hoppa 90cm och jag var såå stolt över dig!

Du var så underbar att rida ,du ville verkligen kunna och du försökte, lyckades inte alltid men du försökte!

Tårar rinner ner för mina kinder, du ÄR borta och kommer inte tillbaka!

Jag vet att du springer uppe på de gröna ängarna med Pelle & Daffi och ni kollar ner på oss!

Hoppas du vet att du är saknad och ihågkommen av alla!

 Allt vi gjort och alla våra minnen kommer leva kvar i decennier!

Min älskade prins, jag saknar dig!

 

 

 

 

Jag Älskar Dej !

Då, Nu och Föralltid!

 

*Saknaden är nu för stor,

jag vet inte längre vart jag bor.

jag vet inte hur många tårar som runnit,

tårar som ej funnits.*

 

Puss Från Din Paulina!

R.I.P  29/1-10

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P J - 26 januari 2011 22:09

hej mår inge bra. känns som mitt huvud sprängs. men det är inte intressant. hejdå ...

Av P J - 13 januari 2011 23:19

Inte bloggat jagvet. tänker inte dra någon dålig ursäkt. Har helt enkelt inte orkat! Jag gör så att jag bloggar lite när det passar. Och det här med dag ett osv, vi tar det lite när vi känner fört också.. Sjukt trött så nu ska jag sova, jobbat 5 sido...

Av P J - 12 januari 2011 17:54


Ännu en dag avklarad. Skolan på förmiddagen och stallet efter .. som vanligt! Vetrinären var hos Guliwer idag, jag trodde att han skulle bli utdömd men det vart långt ifrån så dåligt! Vet. sa att han är bra i bakbenen och att han istället är väldig...

Av P J - 12 januari 2011 08:00


Idag har jag tagit lite sovmorgon, börjar inte förns nio så jag sov till nu. Ganska skönt med tanke på att dagen innan skolan började kom jag inte i säng förns typ 01.00 -.- smartassss! Men nu ska jag göra iordnig mig litegrann, äter nog frukost i ...

Av P J - 11 januari 2011 19:50

Skrev ett superlångt inlägg om min första kärlek, men när jag skulle publicera det så försvann allt. Orkar inte fixa det igen idag, så håll koll imorgon så kommer både dag 2 och 3 upp! ...

Ovido - Quiz & Flashcards