paulinajonsson

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

LONG STORY

Av P J - 9 januari 2011 21:07

Jag har sett att den här listan har cirklat runt på massor med bloggar så tänkte att även jag skulle köra påt. Kommer nog bli kul både för mig att skriva men även för er att läsa.

Börjar imorgon!

 

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P J - 26 januari 2011 22:09

hej mår inge bra. känns som mitt huvud sprängs. men det är inte intressant. hejdå ...

Av P J - 13 januari 2011 23:19

Inte bloggat jagvet. tänker inte dra någon dålig ursäkt. Har helt enkelt inte orkat! Jag gör så att jag bloggar lite när det passar. Och det här med dag ett osv, vi tar det lite när vi känner fört också.. Sjukt trött så nu ska jag sova, jobbat 5 sido...

Av P J - 12 januari 2011 17:54


Ännu en dag avklarad. Skolan på förmiddagen och stallet efter .. som vanligt! Vetrinären var hos Guliwer idag, jag trodde att han skulle bli utdömd men det vart långt ifrån så dåligt! Vet. sa att han är bra i bakbenen och att han istället är väldig...

Av P J - 12 januari 2011 08:00


Idag har jag tagit lite sovmorgon, börjar inte förns nio så jag sov till nu. Ganska skönt med tanke på att dagen innan skolan började kom jag inte i säng förns typ 01.00 -.- smartassss! Men nu ska jag göra iordnig mig litegrann, äter nog frukost i ...

Av P J - 11 januari 2011 19:50

Skrev ett superlångt inlägg om min första kärlek, men när jag skulle publicera det så försvann allt. Orkar inte fixa det igen idag, så håll koll imorgon så kommer både dag 2 och 3 upp! ...

Ovido - Quiz & Flashcards